ამ მოდულში გავეცანით მოსწავლეთა პროექტების შეფასებას,თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ რუბრიკები,ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსის ათვისებისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის.
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა სტანდარტების, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ან განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით, სტანდარტის განსაზღვრა სასწავლო პროექტის თემის შესარჩევად..შევადგინეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის მონახაზი
დღევანდელ ტრენინგზე გადავხედეთ განვლილი მასალის მნიშვნელოვან თემებს, პროექტის შესრულების სწორად დადეგმვისათვის. და შესაბამისად გადავედით მე 6 მოდულზე. განვიხილეთ პროექტის დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისათვის. პროექტის მორგება ყველა მოსწავლის საჭიროებებზე. მოსწავლეთა განსხვავებული საჭიროებების გათვალისწინება და მათი წარმატების ხელშეწყობა, დავალებად ბუკლეტის გაკეთების განსხვავებულად გადაცემის/ მოთხოვნის მაგალითზე.
ეს მოდული დამეხმარა,დავფიქრებულიყავი,რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე,კერძოდ,როგორ შევძლებ ჩემს სასწავლო პროექტში 21-საუკუნის უნარ-ჩვევების ინტეგრირებას..
Comments
Post a Comment